Відділ обслуговування
До відділу обслуговування ЦРБ входять два структурних підрозділи: абонемент і читальний зал.
Відділ щорічно обслуговує понад 2 тис. користувачів. Серед них: учні, студенти, працівники установ та організацій міста, пенсіонери і городяни, які потребують соціального захисту. Для відвідувачів організовуються інтерактивні та тематичні книжкові виставки, проводяться творчі зустрічі, презентації книг, "круглі столи", літературні вечори, працюють клуби "Стежина", "Діалог", Університет правових знань "Феміда".
В читальному залі діє Центр з вільним доступом до мережі Інтернет.
***
Відділ комплектування і обробки літератури
Відповідає за формування фондів бібліотек системи, забезпечує організацію збереження
фондів, здійснює передплату періодичних видань, приймає та веде облік нових надходжень, розподіляє їх між структурними підрозділами, займається перерозподілом нду між структурними підрозділами, проводить списання та перевірку фондів бібліотек-філій, веде та редагує довідковий апарат, надає методичну допомогу бібліотекам системи в формуванні та використанні бібліотечного фонду.
***
Організаційно-методичний та інформаційно-бібліографічний відділ
- забезпечує організаційно-методичне керівництво, координує діяльність структурних підрозділів системи, сприяє впровадженню інновацій в роботу ЦБС;
- підвищує кваліфікаційний рівень бібліотечних працівників системи;
- видає методичні, інформаційно-аналітичні матеріали для бібліотек району;
- підтримує творчі та ділові зв'язки з бібліотечними закладами району та подальшого змістовного співробітництва;
- організовує районні семінари-практикуми, конкурси професійної майстерності.
- у 2011 році бібліотека прийняла участь і отримала перемогу у обласному конкурсі "Модельні бібліотеки: досвід впровадження" де була удостоєна спеціальним призом.
Кiлькiсть переглядiв: 585